piątek, 28 czerwca 2013

Heeej xD

Heeej xD Jestem Etka xD...Etka to moje przezwisko ; p 
Utworzyłam blog , bo zaczęły się wakacje i mam trochę czasu i lubię siedzieć na komputerze , i pisać więc pomyślałam że sobie trochę popisze xD
No i utworzyłam blog Violetty ;3 Znacie ją ? 
Niektórzy może taak , a niektórzy nie mieli takiej czelności jej oglądać xDD 
"Violetta" - to tytułowa bohaterka tego serialu .
Codziennie na Disney Channel można ją obejrzeć o godzinie 16;00 i o 20;00 ;3

Ja po prostu ją kocham ;33 Obejrzałam jej wszystkie odcinki , i wiem wszystko co się dzieję w jej życiu ; p 
Przyznam że dużo odcinków już było ; dd Dokładnie to chyba 56 ! Coś takiego ; DD  

Ja będę wam pisać postaram się codziennie jeden odcinek napisać ; DD 

--------------------------------
Pisze ; Etka ;3
Czytajcie i oczekuje niwych postów ;p
Pozdrawiam czytających i całuje serdecznie ;33
Wasza Etkaaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz