poniedziałek, 15 lipca 2013

Hej kochani xD 
Mam dla was taki prezent :p
Przygotowałam dla was , kilka takich informacji o mnie xD . 
Noo too  miłego czytania <33

  1. Mam na imię Ewelina . 
  2. Nie mam rodzeństwa ; / 
  3. Mieszkam w Polsce . 
  4. Dokładnie to w Poznaniu . 
  5. Mam multum przyjaciół ;*
  6. Wszystkich moich przyjaciół kocham <3
  7. Mam chłopaka ; Ma na imię ; Michał . 
  8. Mam 16 lat ; pp
  9. Urodziny mam 13 sierpnia .
  10. Nie wiem kiedy mam imieniny . Nigdy nie obchodzę ich . 
  11. Idę teraz do klasy I Liceum na profil ; Opiekuńczo-medyczny z elementami ratownictwa ! ;p 
  12. Bardzo kocham pisać opowiadania , ale czasami mi się nie chce ;p . 
  13. Podobno bardzo ładnie śpiewam ;p 
  14. Lubię też tańczyć . Gdy miałam 12 lat mama zapisała mnie na kurs tańca . Gdy miałam 15 lat zamknęli tą szkołę ; (( . No i tylko 3 lata chodziłam do szkoły tańca ;p . 
  15. Mój ulubiony kolor to ; niebieski xD 
  16. Nie lubię się uczyć , no ale mama zmusza mnie . Moja najlepsza średnia to 5,25 - ale to w I klasie gimnazjum . Na koniec III klasy gimnazjum miałam 5;00 . W I klasie gimnazjum na zakończeniu gminnym dostałam ; telefon komórkowy . W klasie II dostałam ; notebooka . No i w klasie III dostałam ; tableta ;p Aaaa <3 Cieszyłam się jak głupia ! ;p 
  17. Mam bliznę ! -- Pies sąsiadów ugryzł mnie w łydkę . ( Bolało ; // ) . 
  18. Jestem blondynką <3
  19. Mam zielone oczy ! ;p 
  20. Nosiłam kiedyś okulary . Ale już nie nosze ! ;p
  21.  Jestem leniwa ! ;p 
  22. Nie lubię zmywać naczyń . 
  23. W miarę lubię sprzątać , ale to zależy co jest do sprzątania i jak dużo tego jest . 
  24. Nie lubię sprawdzianów - zawsze przed nimi się stresuje , i czegoś zapominam . 
  25. Z egzaminu miałam 115 punktów na 145 chyba . Nie wiem ile było dokładnie , ale chyba tyle . 
  26. Kocham serial " Violetta " ;p 
  27. Czytałam książkę ; One Direction ! . 
  28. Ich też kocham <3 Ale oni są na drugim miejscu , zaraz po Violettcie xD <33
  29. Nienawidzę ; czarniny , barszczu białego i czerwonego , a także budyniu ! .
  30. Moje ulubione przedmioty w szkole to ; Muzyka , Wf , Biologia , Zajęcia Artystyczne , J.Polski , Plastyka , a i Edukacja dla Bezpieczeństwa . 
  31. Lubię pomagać innym ludziom . 
  32. Byłam w PCK ;p ( Polski Czerwony Krzyż <3 )
  33. Jestem w Wolontariacie xD . 
  34. Rzadko co czytam książki . No ale lektury czytam ! . 
  35. Boję się w nocy iść przez las . 
  36. Boję się życia - znaczy co będzie dalej . 
  37. Gdy skończę szkołę wyjeżdżam do cioci do Niemiec .
  38. Byłam już w Francji ! . - wycieczka szkolna ;p 
  39. Co roku bywam z rodzicami na wakacjach , wraz z moją ciocią , wujkiem , bratem Kamilem , i siostrą Agnieszką . Zawsze taką paczką jeździmy ! . 
  40. Mam rodzinę w Kanadzie , i w Irlandii ! <--- Kiedyś ich na pewno odwiedzę ! 
  41. Już niedługo mam wesela brata , w Warszawie ! ;p . 
  42. Kocham chodzić w męskich koszulkach i bluzach ;p a no i czapkach ! . 
  43. Kocham także perfumy męskie ;3
  44. Mam lekki lęk wysokości xD 
  45. Kocham pisać i rozmawiać przez telefon z ludźmi <3
  46. Czytam dużo blogów . 
  47. Czytam gazetę Bravo ;p 
  48. Hoduję swoje własne drzewko xD ;p - Ma już 6 lat xD ; p No i ma 97cm . - Nie wiem jak to drzewko się nazywa xD . Posadziłam je razem z moją przyjaciółką Aliną <3 . 
  49. Imię męskie które mi się podoba to ; Fabian , Dominik i Sebastian <3
  50. Imię żeńskie które mi się podoba to ; Klara , Natalia , Violetta <3
  51. W przyszłości chciałabym mieć 2 dzieci xD .  Chłopca i dziewczynkę lub 2 dziewczynki <3 . 
  52. Co roku w klasie jestem gospodarzem klasy xD ;p Uff znudziło mi się to już ! . 
  53. Lubię robić za swatkę <3 .
  54. Kiedyś o 2 w nocy byłam u mojej siostry na wakacjach i brat mnie obudził i kazał mi zadzwonić do mojej przyjaciółki , bo on chciał z nią być . No i zaczęli być razem o godzinie 3 ;p Juhuu ! . 
  55. Uwielbiam muzykę reggae <3 .
  56. Byłam na koncercie Kamila Bednarka i Justina Biebera w Łodzi <33 
  57. Byłam na Reggaelandzie <3 ;p 
  58. Chcę zwiedzić całą Europę <3 .
  59. Chcę mieć dużo dom , z basenem ;p 
  60. Kocham spać ;p Łóżko to taki mój drugi chłopak <3
  61. Z moim chłopakiem widuję się prawie codziennie ;p
  62. Umiem pływać ;p
  63. Kocham konie , i jazdę konno ;p
  64. Jeszcze nigdy nie grałam w kręgle <3 No i teraz muszę się wybrać :p 
  65. W domu mam płytę zespołu ; GreenDay ,3
  66. W domu mam ; tableta , laptopa , notebooka i komputer stacjonarny <3 .
  67. Mam nawet duży dom . Są w nim 3 sypialnie .  Sypialnia rodziców , moja i taka gościnna , jest wielki salon , dwie łazienki , kuchnia , garderoba , piwnica , zakamarek na " na razie nie potrzebne " i garaż .
  68. Mam gg , nk , i fb ;p . 
  69. <--- 69 *.* - No i dotarliśmy do zboczonej liczby ! . Hahhahah Hazza czuwa <3 . 
  70. Pierwszy mój telefon miałam gdy miałam 9 lat i jechała na wycieczkę w Góry Świętokrzyskie xD . 
  71. Co rok jeżdżę na wycieczki ;p 
  72. Co roku w wakacje jeżdżę nad jezioro xD . 
  73. Mam czasami zboczone sny ;p 
  74. Mam bardzo wspaniałą rodzinę ;p 
  75. Mój tata jest dyrektorek jakieś tam firmy która ma ciężarówki . A moja mama pracuje w przedszkolu <3 . Czasami gdy nie byłam w szkole , przychodziłam i jak była przerwa na zabawę , bawiła się z nimi ;p , One są takie sweet <3 . 
  76. Kocham małe dzieci <3 . Oprócz takiego jednego chłopczyka ; ma na imię Kuba . To jest mój sąsiad . On ma jakieś ADHD ! . Rzuca kamieniami w ludzi , rzuca nożem , szczypie , gryzie , bile klapką na muchy , bije także szczotką . Dusi kaczki , a także małe kotki i gołębie . Powiedzcie , czy to jest normalne ! . 
  77. Mam rybki , psa i 3 kotki <3 wszystkie je kocham <3333 . 
  78. Mam problemy z opaleniem się w latoo ;p Ale jakoś daję radę ! . 
  79. Mam takie miejsce gdzie mogę pomyśleć , popłakać , spotkać się z znajomymi xD . 
  80. Byłam kiedyś Harcerką ; dd
  81. Gram w siatkówkę . 
  82. Kiedyś zdjęcie moje i mojej drużyny ukazało się w gazecie ! ;p 
  83. Byłam w Sejmie ;p I byłam w telewizji  ! Oooojeku <3 .Widziałam prezydenta ! 
  84. Mam autograf ; Kamila Bednarka i naszego prezydenta  ! . 
  85. Lubię się całować <3 .
  86. Kocham się przytulać <33 ;p 
  87. Kocham misie ; DD ;3 
  88. Nie umiem się gniewać , ani obrażać ;p 
  89. Gdy mam zły dzień , ze wszystkimi się kłócę . 
  90. Nie  lubię osób które się podlizują . 
  91. Kocham jak ktoś bawi się moimi włosami . 
  92. Mam kieszonkowe o wysokości 200 zł , na miesiąc ;p 
  93. Jestem zgrabna ;p 
  94. Lubię nosić sukienki . 
  95. Mam dużo sukienek w szafie i dużo butów na obcasie xD ;p 
  96. Lubię wódkę , nie lubię piwa ! Jedynie że jest smakowe , to wypije xD ; p
  97. Często oglądam filmy ;p 
  98. Oglądam bajki <3
  99. Mam włosy do pół pleców :p 
  100. Mam 169 cm wysokości . . 
No i macie o mnie 100 wiadomości ;p 
--------------------------


    Pisze dla was ; Etkaa <3

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz